Wirtualne wydarzenie Comic-Con At Home miało choć po części zastąpić fanom San Diego Comic-Con, wielkie, coroczne święto miłośników popkultury z panelami dotyczącymi najciekawszych zbliżających się produkcji filmowych i serialowych. Tak się jednak nie stało, przynajmniej jeśli chodzi o liczby. Otóż według danych firmy ListenFirst zajmującej się analizą mediów społecznościowych, tweetów, w których wspomniano o Comic-Con @Home było o 95 procent mniej niż tych rok wcześniej mówiących o SDCC. To zaledwie 93 681 tweetów w ciągu pięciodniowego wydarzenia w porównaniu z 1 719 000 tweetów w 2019 r. Natomiast liczba tweetów o 10 najważniejszych wydarzeniach telewizyjnych spadła o 93 procent, a tweetów na temat 5 najważniejszych paneli filmowych o 99 procent.
fot. Amazon
Jeśli chodzi o YouTube, na którym gościła zdecydowana większość paneli Comic-Con, to było niewiele lepiej. Średnia oglądalność w czwartek, najchętniej oglądanym dniu (produkcje Amazona miały wówczas swoje panele i Nowi mutanci), oscyluje wokół 15 tysięcy wyświetleń na panel. Jeśli chodzi o wyświetlenia w YouTube i wpływ na media społecznościowe, zdecydowanie najlepszym panelem dla Comic-Con @ Home był ten Nowych mutantów. Panel zobaczyło 208 tysięcy widzów, a o produkcji zamieszczono 7700 wpisów na Twitterze. 
 
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj