Definiowanie dystrybucji z uwagi na to, w jakim pomieszczeniu ogląda się film, nie jest tym, w czym chcemy uczestniczyć. My chcemy tworzyć wspaniałe filmy, które ludzie pokochają.
Reed Hastings, założyciel Netflixa, jest bardzo zadowolony z aktualnej sytuacji, jednak nie zamierza spoczywać na laurach. Jak mówi:
Jesteśmy ledwie ułamkiem jeśli chodzi o oglądalność YouTube i ułamkiem, jeśli chodzi o telewizję. W tej chwili rozpędzamy się z impetem, co nas wszystkich bardzo cieszy. Ale przed nami wciąż długa droga jeśli chodzi o takie zarabianie na oglądaniu, jakie planujemy.
Przypomnijmy, że Netflix zamierza przeznaczyć nawet 8 mld dolarów na tworzenie treści oryginalnych w 2018 roku. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj