Nowy silnik pozbawiony jest numeracji, by podkreślić fakt, iż narzędzie jest aktualizowane na bieżąco. Aktualna wersja jest znacznie usprawniona względem CryEngine 3, który ujrzał światło dzienne w 2009 roku.

Poprawiono system oświetlenia, przyspieszono i ulepszono wydajność sandboxowego edytora, rendering ma teraz bardziej filmowy charakter, wprowadzono też nowe rozwiązania do samych animacji. Twórcom przede wszystkim przyświeca zasada, że tworzenie gier powinno odbywać się w czasie rzeczywistym, przez cały czas.

Udostępniono także aktualizację do darmowego pakietu CryEngine, która zawiera narzędzia wykorzystywane przy tworzeniu Crysis 3.

Poniżej demo techniczne będące pokazem możliwości nowego silnika.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj