Dziś w sieci pojawiła się niespodziewana informacja - Cuphead miał trafić na urządzenia mobilne z systemami iOS. Wiadomość szybko obiegła sieć i pojawiła się na portalach zajmujących się branżą gier wideo. Nic dziwnego - wszystko wyglądało bardzo wiarygodnie. Na stronie App Store pojawiła się zakładka gry z wszystkimi istotnymi informacjami, a także zrzutami ekranu z widocznymi wirtualnymi przyciskami i ceną 4,99$, a więc sporo niższą niż wersja na pecety i konsole, ale jednocześnie stosunkowo wiarygodną i sprawiającą wrażenie "dostosowanej" do platformy mobilnej.
fot. App Store
Wydawało się, że również na oficjalnej stronie deweloperów pojawiła się stosowna informacja - był tam widoczny baner, który informował o premierze gry własnie na platformie iOS. Jak się jednak okazało była to spreparowana witryna z nieco innym adresem, zaś cała akcja to sprytna próba wyłudzenia pieniędzy od osób zainteresowanych zagraniem w tę świetną produkcję na urządzeniach mobilnych, z którą twórcy ze Studio MDHR nie mają nic wspólnego. Można spodziewać się, że w najbliższym czasie zostaną podjęte odpowiednie kroki i "Cuphead" zniknie z App Store.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj