W Cyberpunk 2077 zabraknie klasycznego systemu moralności. Nie oznacza to jednak, że w grze nie będzie trudnych decyzji do podjęcia.
CD Projekt RED poinformowało, że w ich nadchodzącej grze
Cyberpunk 2077 zabraknie klasycznego systemu moralności znanego z gier RPG. Gra nie będzie w żaden sposób podpowiadać nam, które decyzje są dobre, a które złe. Podczas wyborów będziemy musieli kierować się wyłącznie naszymi odczuciami. Zamiast tego doczekamy się tu mechaniki znanej z gry
Wiedźmin 3: Dziki Gon. Nasze poczynania będą miały więc wpływ na otaczający świat i stosunek społeczeństwa do bohatera.
Sama eliminacja przeciwników przez ich uśmiercanie również ma być jedynie opcją, a nie koniecznością, o czym zresztą już wcześniej było wiadomo.
W grze nie będzie jako takiego systemu moralności. Zamiast tego będzie trzeba być bardzo dobrym w skradaniu się. Gracz będzie musiał inwestować punkty w odpowiednie umiejętności, by być możliwie jak najbardziej dyskretnym, a także dobrać takie bronie, które nie zabiją przeciwnika, jedynie go unieszkodliwią - mówi Mateusz Tomaszkiewicz w jednym z wywiadów.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h