Zmierzenie rozmiarów świata Cyberpunk 2077 jest trudne. Wiedźmin 3 był bardzo rozległy. To otwarty świat z dużymi lokacjami. Droga z punktu A do B zajmowała dużo czasu z uwagi na podróż na grzbiecie konia, ale też przez to, że świat jest poziomy. Świat Cyberpunk 2077 rozciąga się też pionowo, wszędzie są budynki i przez to ich dokładne porównywanie nie jest łatwe.
Całe miasto, które zwiedzimy jest stworzone ręcznie - nie ma tu elementów generowanych proceduralnie.
W demo widzieliście głównego bohatera, który opuszcza swój apartament, patrzy przez okno i widzi żyjący świat. Wchodząc do windy widzicie, że w budynku jest kilka pięter. Gra pozwala na wchodzenie do wielu budynków. Wszystko zostało zrobione ręcznie, bo wierzymy, że w taki sposób możemy zapewnić jakość. Nic nie jest tu tworzone proceduralnie.
Animator zdradza też, że cały czas gry spędzimy w fikcyjnym Night City, w którym spotkamy też zwierzęta - nie ma jednak co oczekiwać tutaj fauny tak zróżnicowanej jak w Red Dead Redemption 2.
Cała akcja gry ma miejsce w Night City. To ogromna metropolia, którą można eksplorować. Co do zwierząt - spotkacie tu koty i psy, ale na tym koniec.
Cyberpunk 2077 nie ma ustalonej daty premiery. Nieoficjalnie mówi się, że gra może zadebiutować w tym lub przyszłym roku.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj