Przeciętny poziom 2. sezonu serialu "Detektyw" odbił się na słabej oglądalności ostatniego odcinka produkcji HBO.
Ostatni odcinek 2. sezonu serialu "Detektyw" zgromadził przed telewizorami zaledwie
2,73 mln widzów. Jest to spadek o 22 procent w porównaniu z wynikiem osiągniętym rok temu, podczas finału 1. serii (3,50 mln).
Czytaj także: Matt Ryan jako John Constantine w „Arrow”
Mało tego, finał zanotował 15-procentowy spadek oglądalności w porównaniu z wynikiem 1. odcinka 2. serii, który oglądało 3,20 mln Amerykanów.
Słabsza jest też widownia ogólna na wszystkich platformach. "Detektyw" w 2. sezonie oglądało łącznie
11,30 mln widzów, a rok wcześniej 11,90 mln widzów.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h