„Detektyw” – słaba oglądalność finału 2. sezonu
Przeciętny poziom 2. sezonu serialu "Detektyw" odbił się na słabej oglądalności ostatniego odcinka produkcji HBO.
Przeciętny poziom 2. sezonu serialu "Detektyw" odbił się na słabej oglądalności ostatniego odcinka produkcji HBO.

Ostatni odcinek 2. sezonu serialu "Detektyw" zgromadził przed telewizorami zaledwie 2,73 mln widzów. Jest to spadek o 22 procent w porównaniu z wynikiem osiągniętym rok temu, podczas finału 1. serii (3,50 mln).
Czytaj także: Matt Ryan jako John Constantine w „Arrow”
Mało tego, finał zanotował 15-procentowy spadek oglądalności w porównaniu z wynikiem 1. odcinka 2. serii, który oglądało 3,20 mln Amerykanów.
Słabsza jest też widownia ogólna na wszystkich platformach. "Detektyw" w 2. sezonie oglądało łącznie 11,30 mln widzów, a rok wcześniej 11,90 mln widzów.
Źródło: TVLine / Fot. HBO




naEKRANIE Poleca
ReklamaDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1963, kończy 62 lat
ur. 1984, kończy 41 lat
ur. 1968, kończy 57 lat
ur. 1974, kończy 51 lat
ur. 1964, kończy 61 lat

