„Detektyw” – słaba oglądalność finału 2. sezonu
Przeciętny poziom 2. sezonu serialu "Detektyw" odbił się na słabej oglądalności ostatniego odcinka produkcji HBO.
Przeciętny poziom 2. sezonu serialu "Detektyw" odbił się na słabej oglądalności ostatniego odcinka produkcji HBO.
Ostatni odcinek 2. sezonu serialu "Detektyw" zgromadził przed telewizorami zaledwie 2,73 mln widzów. Jest to spadek o 22 procent w porównaniu z wynikiem osiągniętym rok temu, podczas finału 1. serii (3,50 mln).
Czytaj także: Matt Ryan jako John Constantine w „Arrow”
Mało tego, finał zanotował 15-procentowy spadek oglądalności w porównaniu z wynikiem 1. odcinka 2. serii, który oglądało 3,20 mln Amerykanów.
Słabsza jest też widownia ogólna na wszystkich platformach. "Detektyw" w 2. sezonie oglądało łącznie 11,30 mln widzów, a rok wcześniej 11,90 mln widzów.
Źródło: TVLine / Fot. HBO
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat