Nowa produkcja Showtime z Lievem Schreiberem w roli głównej zanotowała 15-procentowy wzrost liczby widzów. Podczas pierwszej emisji przed telewizorami zasiadło 1,56 mln Amerykanów (przed tygodniem 1,35 mln). Razem z powtórkami o 23:00 i 1:00 drugi odcinek Raya Donovana oglądało 2,20 mln widzów. Stacja Showtime chwali się również, że łączna liczba widzów, która oglądała pierwszy odcinek na wszystkich dostępnych platformach, wynosi 4,25 mln.
Widzów zyskał też Dexter. Drugi odcinek finałowego sezonu oglądało 2,52 mln Amerykanów (przed tygodniem 2,48 mln). To również pierwsza taka sytuacja w historii emisji Dextera, by produkcja Showtime zanotowała wzrost oglądalności w porównaniu z premierą sezonu. Razem z powtórkami o północy i 2:00, najnowszy odcinek Dextera oglądało 3 mln widzów.