Telewizja linearna powoli ustępuje miejsca serwisom streamingowym, w związku z czym reklamodawcy poszukują narzędzi, które pozwolą zmierzyć oglądalność treści dystrybuowanych poza klasyczną ramówką. Niestety, firmy pomiarowe nie nadążają za dynamicznymi zmianami na rynku. Choć wyspecjalizowały się w pomiarze oglądalności telewizji linearnej, nie są jeszcze w stanie przedstawić danych obrazujących pełne spektrum korzystania z inteligentnych telewizorów. Discovery chce to zmienić. Korporacja liczy na to, że dostarczy narzędzie pomiarowe na miarę naszych czasów dzięki nawiązaniu strategicznego partnerstwa z firmą Inscape należącą do producenta telewizorów Vizio. W ramach współpracy Discovery otrzyma dostęp do danych ACR pozyskanych przez system automatycznego rozpoznawania treści wyświetlanych na inteligentnych telewizorach. Informacje te uzupełnią badania panelowe Nielsena, dzięki czemu pozwolą lepiej odzwierciedlić przyzwyczajenia widzów oraz precyzyjniej oszacować oglądalność poszczególnych treści. David Leavy z Discovery uważa Inscape za jedną z najbardziej dynamicznych firm na rynku i twierdzi, że to dzięki niej będzie można przeprowadzić rewolucję na rynku pomiaru oglądalności. Jednym z nadrzędnych celów, jakie stawia przed sobą korporacja, jest zbadanie przepływu użytkowników z telewizji linearnej do aplikacji VoD. Nowe narzędzie pozwoli także zrozumieć, jak działają systemy promocji treści zaimplementowane wewnątrz platform streamingowych oraz oszacować realny zasięg treści reklamowych dystrybuowanych za ich pośrednictwem.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj