E-sport radzi sobie coraz lepiej, również w tradycyjnych mediach. Dostrzegła to również firma Disney, która zainwestowała w rozgrywki w grze Madden NFL 18.
Futbol amerykański nie jest sportem, który cieszy się w Polsce zbyt dużą popularnością. Inaczej sytuacja wygląda w Stanach Zjednoczonych, gdzie zarówno tradycyjna forma tego sportu, jak i jego wirtualna wersja spotykają się z ogromnym zainteresowaniem.
Potencjał rozgrywek e-sportowych w grze
Madden NFL 18 został dostrzeżony przez firmę Disney, która rozpoczęła współpracę z NFL oraz Electronic Arts. Dzięki temu, zmagania najlepszych graczy będzie można oglądać na kanałach ESPN2 oraz Disney XD.
Madden NFL 18 to gra, która okazała się sporym sukcesem w USA. Sprzedaż całej serii, którą zapoczątkowano w 1988 roku, przekroczyła zaś 100 milionów sprzedanych egzemplarzy.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h