Podczas pierwszej emisji w niedzielny wieczór, finał czwartego sezonu Breaking Bad zgromadził przed telewizorami 1,90 mln widzów. Porównując ten wynik do finału trzeciej serii, jest on lepszy o 19 procent. Razem z powtórkami produkcja zgromadziła w niedzielę przed telewizorami 2,90 mln Amerykanów, z czego 1,80 mln to widownia w kluczowym przedziale wiekowym 18-49. Dla Breaking Bad czwarty sezon był najchętniej oglądany ze wszystkich dotychczas wyemitowanych. W przedziale 18-49 serial AMC zanotował łączny wzrost o 24 procent.
Dobry, ale nie rewelacyjny wynik premiery American Horror Story na FX został poprawiony dzięki nagrywarkom DVR. Oglądalność podskoczyła do 2,80 mln i serial stał się drugą, najchętniej oglądaną produkcją stacji FX od czasu "The Shield" (3,00 mln).
Dobra oglądalność finału „Breaking Bad”
Wyemitowany w niedzielę finał czwartego sezonu Breaking Bad osiągnął oglądalność lepszą niż przed rokiem, w trakcie finału trzeciej serii.
To jest uproszczona wersja newsa. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj