Ubiegłoroczne Salt and Sanctuary to gra, którą nazwano "dwuwymiarowym Dark Souls". Wszelkie porównania do gry studia From Software są tu jak najbardziej zasadne, bowiem deweloperzy ze Ska Studios umieścili w swojej grze wiele rozpoznawalnych elementów, na czele z wymagającym poziomem trudności, paskiem wytrzymałości i traceniem doświadczenia po śmierci. Gra w ubiegłym roku trafiła na PC i PlayStation 4, zaś twórcy obiecywali jej premierę także na przenośnej konsoli Sony. Czytaj także: Final Fantasy XV: Nowy patch zmienia kontrowersyjny rozdział gry Prace musiały jednak okazać się bardziej skomplikowane, niż to pierwotnie zakładano, bowiem Salt and Sanctuary zadebiutuje na PS Vita dopiero jutro, a więc ponad rok po premierze na pozostałych platformach.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj