Na oficjalnej stronie firmy Bandai Namco pojawiły się szczegółowe informacje na temat tego, jak Elden Ring działać będzie na PC oraz konsolach nowej i poprzedniej generacji. Tak klarowny opis z pewnością ułatwi niektórym wybór odpowiedniej wersji, bo różnice pomiędzy poszczególnymi platformami są naprawdę spore. W przypadku wersji PC można liczyć na maksymalną rozdzielczość 3840 x 2140 pikseli oraz 60 klatek na sekundę - o ile oczywiście pozwoli Wam na to sprzęt. Nie zabraknie też wsparcia dla HDR oraz technologii ray tracingu (w patchu).  Na PlayStation 4 zagramy w rozdzielczości maksymalnej 1920 x 1080 i 30 klatkach na sekundę, podczas gdy PS4 Pro pozwoli na zabawę w 3200 x 1800 pikseli z checkerboardingiem oraz również w 30 FPS. PlayStation 5 to już z kolei 3840 x 2160, 60 klatek na sekundę oraz ray tracing (dodany później w patchu). Postępy będzie można przenieść w jedną stronę - z PS4 do PS5.  Jeszcze więcej różnic będzie na konsolach Microsoftu: od rozdzielczości 1600 x 900 na Xboksie One az do 3840 x 2160 z ray tracingiem na Xboksie Series X. Posiadacze sprzętów giganta z Redmond będą mogli też przenosić zapisane stany gry w obie strony.
fot. Bandai Namco
Elden Ring - premiera 25 lutego 2022 roku na PC, PlayStation 4, PS5, Xbox One i Xbox Series X/S.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj