Elden Ring z ray tracingiem na PC i konsolach nowej generacji. Wydawca ujawnia szczegóły
Bandai Namco ujawniło oficjalne szczegóły dotyczące działania Elden Ring na różnych platformach. Na wybranych sprzętach gracze będą mogli liczyć na zabawę w rozdzielczości 4K i 60 klatkach na sekundę, nie zabraknie też wsparcia dla ray tracingu.
Bandai Namco ujawniło oficjalne szczegóły dotyczące działania Elden Ring na różnych platformach. Na wybranych sprzętach gracze będą mogli liczyć na zabawę w rozdzielczości 4K i 60 klatkach na sekundę, nie zabraknie też wsparcia dla ray tracingu.
Na oficjalnej stronie firmy Bandai Namco pojawiły się szczegółowe informacje na temat tego, jak Elden Ring działać będzie na PC oraz konsolach nowej i poprzedniej generacji. Tak klarowny opis z pewnością ułatwi niektórym wybór odpowiedniej wersji, bo różnice pomiędzy poszczególnymi platformami są naprawdę spore.
W przypadku wersji PC można liczyć na maksymalną rozdzielczość 3840 x 2140 pikseli oraz 60 klatek na sekundę - o ile oczywiście pozwoli Wam na to sprzęt. Nie zabraknie też wsparcia dla HDR oraz technologii ray tracingu (w patchu).
Na PlayStation 4 zagramy w rozdzielczości maksymalnej 1920 x 1080 i 30 klatkach na sekundę, podczas gdy PS4 Pro pozwoli na zabawę w 3200 x 1800 pikseli z checkerboardingiem oraz również w 30 FPS. PlayStation 5 to już z kolei 3840 x 2160, 60 klatek na sekundę oraz ray tracing (dodany później w patchu). Postępy będzie można przenieść w jedną stronę - z PS4 do PS5.
Jeszcze więcej różnic będzie na konsolach Microsoftu: od rozdzielczości 1600 x 900 na Xboksie One az do 3840 x 2160 z ray tracingiem na Xboksie Series X. Posiadacze sprzętów giganta z Redmond będą mogli też przenosić zapisane stany gry w obie strony.
Elden Ring - premiera 25 lutego 2022 roku na PC, PlayStation 4, PS5, Xbox One i Xbox Series X/S.
Źródło: service-en.bandainamcoent.eu/
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1962, kończy 62 lat
ur. 1968, kończy 56 lat
ur. 1988, kończy 36 lat
ur. 1980, kończy 44 lat
ur. 1965, kończy 59 lat