Przedstawiciele studia Piranhia Bytes, twórcy niezapomnianego Ghotica i ciekawie zapowiadającej się gry Elex oznajmili, że nie będą wspierać swej najnowszej produkcji rozszerzeniami. Zdaniem Björna Pankratza, dyrektora projektu, studio „nie lubi śmierdzących DLC”, dlatego ich najnowsza gra nie otrzyma żadnego. Czytaj także: Tak powstawała Pobudka. Zakulisowy materiał o animacji z Overwatch
Nie lubimy śmierdzących DLC. Wszyscy myślą potem, że wycięliśmy coś z gry. To po prostu nam nie pasuje. - oznajmił dyrektor gry.
Widać ekipa pracująca nad grą nie przebiera w słowach. I dobrze, bo lepiej grać w otwarte karty i nie narażać się na krytykę, tak jak zrobiło to Warner Bros. Interactive Entertainment, przy okazji charytatywnego DLC do nowego Śródziemia. Elex zadebiutuje 17 października.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj