Elex bez dodatków, bo te „śmierdzą”
Kiedy większość twórców i wydawców chce wyciągnąć od graczy jak najwięcej pieniędzy z dodatków ekipa odpowiedzialna za Elex się temu sprzeciwia.
Kiedy większość twórców i wydawców chce wyciągnąć od graczy jak najwięcej pieniędzy z dodatków ekipa odpowiedzialna za Elex się temu sprzeciwia.
Przedstawiciele studia Piranhia Bytes, twórcy niezapomnianego Ghotica i ciekawie zapowiadającej się gry Elex oznajmili, że nie będą wspierać swej najnowszej produkcji rozszerzeniami. Zdaniem Björna Pankratza, dyrektora projektu, studio „nie lubi śmierdzących DLC”, dlatego ich najnowsza gra nie otrzyma żadnego.
Czytaj także: Tak powstawała Pobudka. Zakulisowy materiał o animacji z Overwatch
Nie lubimy śmierdzących DLC. Wszyscy myślą potem, że wycięliśmy coś z gry. To po prostu nam nie pasuje. - oznajmił dyrektor gry.
Widać ekipa pracująca nad grą nie przebiera w słowach. I dobrze, bo lepiej grać w otwarte karty i nie narażać się na krytykę, tak jak zrobiło to Warner Bros. Interactive Entertainment, przy okazji charytatywnego DLC do nowego Śródziemia.
Elex zadebiutuje 17 października.
Źródło: dsogaming.com / fot. Piranha Bytes
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1998, kończy 26 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 54 lat