Enlisted nie została należycie doceniona zarówno przez stację FOX jak i przez widzów. Komedia stworzona przez Kevina Biegela emitowana była w piątkowe wieczory i nie mogła liczyć na wysoką widownię. Być może zmieni się to dzięki Yahoo Screen.

Czytaj także: "Enlisted": Jesteśmy braćmi - recenzja

Zagraniczne media informują, że producent serialu, firma 20th Century Fox TV prowadzi zaawansowane rozmowy z Yahoo Screen, a ich celem jest zamówienie 2. sezonu Enlisted. Podobnie jak w przypadku Community, Enlisted tylko przez kilka miesięcy emisji dorobiło się lojalnych fanów, którzy są atrakcyjnym klientem dla platform cyfrowych.

Decyzja ma zostać podjęta w ciągu kilku najbliższych tygodni.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj