W środę informowaliśmy, że prezes UOKiK zwrócił się do Cyfrowego Polsatu w sprawie wyjaśnień związanych z coraz większą ilością skarg, jakie napływają do Urzędu, w związku z problemami z prawidłowym funkcjonowaniem serwisu Ipla.pl. Na łamach portalu WirtualneMedia.pl, Grupa Polsat postanowiła ustosunkować się do sprawy. Zapewniono, że na wszystkie pytania UOKiK otrzyma odpowiedź i dodaje, że Urząd posiada niepełne informacje w związku z transmisjami Euro 2016. Polsat twierdzi, że każde zgłoszenia związane z serwisem Ipla.pl analizuje i rozpatruje, a użytkowników prosi o opisywanie problemów. Zapewnia też, że sytuacja cały czas jest monitorowana oraz wprowadzono "rozwiązania techniczne", które mają pomóc w większym komforcie odbioru transmisji. Czytaj także: Zdjęcia z finałowego odcinka Gry o tron Co ciekawe, Polsat dość mocno bagatelizuje sprawę. W przesłanym do Wirtualnych Mediów komunikacie dodaje:
- Zdecydowana większość naszych klientów jest zadowolona ze świadczonych usług, a dla tych, którzy spotkali się z problemami przygotowaliśmy i zastosowaliśmy szereg ponadstandardowych rozwiązań, które spotkały się z pozytywnym odbiorem wśród klientów.
Z jednej strony trudno się temu dziwić. Polsat robi dobrą minę do złej gry. Z drugiej jednak strony doskonale pamiętamy, że na początku Euro 2016 setki użytkowników portalu Ipla.pl narzekało na jakość transmisji i zapewniało, że będzie składać reklamację. Część z nich została rozpatrywana pozytywnie. Dochodzą do nas głosy, że niektórzy użytkownicy otrzymali zwrot pieniędzy, jakie wydali na pakiet Ipla Euro 2016. Z kolei sam Polsat, próbuje uspokoić sprawę, oferując darmowy dostęp do swoich kanałów sportowych.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj