Najchętniej oglądanym programem informacyjnym lutego był Teleexpress, który gromadził przed telewizorami średnio 3,97 mln widzów. W porównaniu do widowni w lutym 2015 roku - program stracił 420 tys. widzów (blisko 10%). Na 2. miejscu wśród programów informacyjnych plasują się Fakty emitowane na TVN. Ich oglądalność wynosi średnio 3,54 mln, a w porównaniu do lutego 2015, Fakty zanotowały niewielki 15-tysięczny wzrost (0,41%). Z kolei na 3. miejscu znalazły się Wiadomości emitowane na TVP1. Serwis oglądało w lutym 2016 roku 3,44 mln widzów i jest spadek o 470 tys. widzów (12%), w porównaniu do lutego 2015. Czytaj także: Jacek Kurski uważa, że oglądalność TVP może być zaniżana W porównaniu do wyników oglądalności ze stycznia 2016 roku, Wiadomości straciły 260 tys. widzów, a Fakty - 20 tys. widzów. W przedziale wiekowym 16-49 zdecydowanym liderem programów informacyjnych w Polsce są Fakty, które ogląda 1,26 mln widzów. 2. miejsce zajmują Wydarzenia Polsatu z widownią wynoszącą 1,06 mln widzów, a 3. miejsce - Teleexpress, który ogląda 0,91 mln widzów. Wiadomości w grupie docelowej 16-49 plasują się dopiero na 4. pozycji z oglądalnością na poziomie 0,89 mln.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj