Fallout - showrunnerzy o przemocy
Robertson-Dworet przyznała, że przemocy jest sporo - w końcu jest to adaptacja gry komputerowej, która nie stroni od brutalniejszych elementów. Powiedziała jednak, gdzie leżała granica w pokazywaniu ich.- Chcieliśmy, aby przemoc była bardzo intensywna i w stylu Quentina Tarantino. Zatem wszystko, co wydawało się zbyt realne.. to była granica, której nie przekroczyliśmy. Jest to adaptacja brutalnej gry wideo. Przemoc jest kluczową częścią gry i mitologią tego, czym jest ten świat. Ale chcemy, żeby to istniało w innym wymiarze. To zostało celowo przerysowane. Nie przedstawia przemocy naszego świata.
Fallout w stylu George'a Millera - grafiki AI
Sztuczna inteligencja stworzyła grafiki przedstawiające film w uniwersum Fallouta, gdyby za jego realizację zabrał się George Miller. AI udało się zachować znaną atmosferę z gier - zobaczcie sami.To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj