Wśród prelegentów siódmej edycji Filmteractive są przedstawiciele takich marek konsumenckich oraz mediowych jak: Facebook, Google, WARC, Deloitte Digital, Allegro, Contently czy Pixar. W tym roku wydarzenie zostało podzielone na dwa eventy:
  • Brands of the Future (12.10.2017, Warszawa – Mińska 65) - skierowane do przedstawicieli branży marketingowej, które będzie okazją do dyskusji o przyszłości budowania relacji marek z odbiorcami oraz klientami, a także do zastanowienia się, jak ewoluują aktualne trendy, dotyczące tworzenia treści, o które dziś opiera się główna oś komunikacji marketingowej. Dlatego warto dowiedzieć się, jak zbierać informacje, projektować strategię, dobierać narzędzia oraz z nich korzystać w budowaniu marki przyszłości.
Gościem specjalnym będzie Matthew Luhn z Pixara, który na zaproszenie Deloitte Digital opowie gościom Filmteractive o procesie tworzenia nowych pomysłów, pamiętnych historii i postaci, które potrafią nawiązywać sile więzi z widzami, a to wszystko w oparciu o połączenie sztuki storytellingu i Big Data. Wśród zaproszonych gości m.in.:
  • Matt Sausmer, odpowiedzialny za działania reklamowe Dollar Shave Club od fazy startupu, aż do momentu, w którym firma została kupiona przez Unilever za miliard dolarów.
  • Shane Snow, wielokrotnie nagradzany dziennikarz, autor bestsellerowej książki Smartcuts, współzałożyciel CONTENTLY.
  • Imaad Ahmed, dyrektor marketingu sieciowej firmy badawczej WARC.
  • Patrycja Matul, odpowiedzialna za współpracę z globalnymi agencjami medialnymi oraz za rozwój pionów finansowych i technologicznych w całej Europie Środkowej i Wschodniej Facebooka.
Więcej na oficjalnej stronie
  • Content of the Future (17.10.2017, Łódź – PWSTTViF) – adresowane do studentów, twórców i inwestorów z obszaru przemysłów kreatywnych, którzy będą mieli okazję porozmawiać i poszerzyć swoją wiedzę w zakresie tworzenia silnej marki opartej o kulturę.
Wśród zaproszonych gości m.in. Anna Iller, która opowie o tym, czy warto ryzykować i łamać dotychczasowe schematy na podstawie unikatowego projektu z pogranicza kultury i reklamy „Legendy Polskie” Allegro. Rafał Baran, który przedstawi swoje doświadczenie związane z produkcją video kontentu jako narzędzia marketingowego, a jednocześnie okazji do tworzenia ciekawych artystycznie projektów, dobrze przyjmowanych przez odbiorców i krytykę – na przykładzie launchu kanału VOD Showmax. Więcej na oficjalnej stronie Festiwalowi towarzyszy Filmteractive Market. Zgłoszone prace twórców innowacyjnych treści oraz rozwiązań technologicznych oceni międzynarodowe jury. Wyłonieni finaliści będą mieli okazję zaprezentować swoje prace w październiku przed publicznością Filmteractive w ramach Strefy Innowacji, ale przede wszystkim podczas sesji pitchingowych przed zaproszonymi na festiwal przedstawicielami branży reklamowej, funduszy inwestycyjnych oraz marketerami. Zapraszamy!
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj