Aby jeszcze bardziej wypromować 7. sezon Game of Thrones, stacja HBO kupiła sponsorowany filtr w aplikacji Snapchat. Dzięki niej każdy fan serialu może sprawdzić, jak wyglądałby jako Biały Wędrowiec, z charakterystycznymi martwymi oczami, lodowym oddechem oraz na tle zamieci śnieżnej. Miliony fanów serialu, włącznie z aktorami, grającymi w produkcji (Kit Harington, Sophie Turner oraz Nikolaj Coster-Waldau) wzięły udział w akcji, przy okazji tworząc rekordową ilość snapchatowych przeróbek. W ciągu około tygodnia, filtr zastosowało przeszło 45 milionów indywidualnych użytkowników aplikacji, a ilość ich impresji przekroczyła 122 miliony. Rekord należy jednak wciąż do kampanii z 2016 roku, kiedy użytkownicy mogli stać się... Crunchy Taco Supreme, czyli jednym z dań podawanych w amerykańskiej sieci barów szybkiej obsługi, Taco Bell. Wtedy filtr zastosowano 224 miliony razy. Czytaj także: Co dalej w 7. sezonie serialu Gra o tron? Zwiastun 3. odcinka Wierząc zapewnieniom właścicieli Snapchata, przeciętny użytkownik bawi się filtrem z Game of Thrones 23 sekundy. Filtr miał swoją premierę w 16 lipca w 16 krajach. Przez jeden tydzień, aby stać się Białym Wędrowcem, trzeba było odblokować filtr poprzez specjalny Snapcode, który stacja HBO promowała na swoich profilach w serwisach społecznościowych.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj