Filtr z Snapchata, promujący serial Gra o Tron stał się hitem
Od niedawna użytkownicy Snapchata mogą przeistoczyć się w Białych Wędrowców. Nowy filtr szybko zyskał ogromną popularność, a skorzystali z niego także i aktorzy występujący w serialu.
Od niedawna użytkownicy Snapchata mogą przeistoczyć się w Białych Wędrowców. Nowy filtr szybko zyskał ogromną popularność, a skorzystali z niego także i aktorzy występujący w serialu.
Aby jeszcze bardziej wypromować 7. sezon Game of Thrones, stacja HBO kupiła sponsorowany filtr w aplikacji Snapchat. Dzięki niej każdy fan serialu może sprawdzić, jak wyglądałby jako Biały Wędrowiec, z charakterystycznymi martwymi oczami, lodowym oddechem oraz na tle zamieci śnieżnej. Miliony fanów serialu, włącznie z aktorami, grającymi w produkcji (Kit Harington, Sophie Turner oraz Nikolaj Coster-Waldau) wzięły udział w akcji, przy okazji tworząc rekordową ilość snapchatowych przeróbek. W ciągu około tygodnia, filtr zastosowało przeszło 45 milionów indywidualnych użytkowników aplikacji, a ilość ich impresji przekroczyła 122 miliony. Rekord należy jednak wciąż do kampanii z 2016 roku, kiedy użytkownicy mogli stać się... Crunchy Taco Supreme, czyli jednym z dań podawanych w amerykańskiej sieci barów szybkiej obsługi, Taco Bell. Wtedy filtr zastosowano 224 miliony razy.
Czytaj także: Co dalej w 7. sezonie serialu Gra o tron? Zwiastun 3. odcinka
Wierząc zapewnieniom właścicieli Snapchata, przeciętny użytkownik bawi się filtrem z Game of Thrones 23 sekundy. Filtr miał swoją premierę w 16 lipca w 16 krajach. Przez jeden tydzień, aby stać się Białym Wędrowcem, trzeba było odblokować filtr poprzez specjalny Snapcode, który stacja HBO promowała na swoich profilach w serwisach społecznościowych.
Źródło: variety.com / zdjęcie główne: Snapchat/HBO
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat