Od początku wiedzieliśmy, że chcemy przenieść Frostpunka na konsole. Jednocześnie nie chcieliśmy, bo to był po prostu port. Zależało nam, by grający we Frostpunka na konsolach gracze czuli jakby było to produkt stworzony od podstaw z myślą o tych platformach. Dlatego praktycznie każdy element gry zaprojektowaliśmy od nowa tak, by jak najbardziej intuicyjnie działał z kontrolerami. Oprócz zmian w interfejsie użytkownika, w grze mamy ekspresowe menu z szybkim dostępem do najistotniejszych akcji, łatwe w użytku koła wyboru, ułatwiający precyzyjne budowanie widok z góry, powiększone ikony i wiele innych. Wierzymy, że Frostpunk będzie nowym benchmarkiem dla gatunku strategii na Xbox One i PlayStation 4 - mowi Senior Lead Designer gry, Jakub Stokalski.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj