Kiedy podczas konferencji UNPACKED poświęconej smartfonom z linii S10 Samsung zaprezentował elastycznego Galaxy Folda, rozpoczęła się nowa era na rynku smartfonowym. Niemal mityczny telefon w końcu ujrzał światło dzienne, a według Koreańczyków jest tak innowacyjny, że zrewolucjonizuje całą branżę mobilną. Na fali popularności tego sprzętu postanowili wybić się marketingowcy LEGO, którzy w kreatywny sposób nawiązali do Folda w reklamie zestawu Wyskakująca książka. Trzeba przyznać, że LEGO doskonale wpisało się w kampanię promocyjną nowego urządzenia od Samsunga, a sparodiowana reklama jest elegancka i błyskotliwa: Firma porównuje nowy zestaw do Galaxy Folda, przekonując nas, że dzieci bardziej ucieszą się z klocków niż nowego smartfona. Wyskakująca książka jest zauważalnie większa od elastycznego telefonu, ma 5-calową okładkę i rozkłada się w 11-calową opowieść. Z kolei gadżet od Samsunga ma tylko 4,6-calowy przedni wyświetlacz oraz 7,3-calowy główny. Klockami można także bawić się niemal bez końca, gdyż "nigdy nie rozładuje im się bateria". Pierwsza książka rozkładanka od LEGO pozwoli odtworzyć scenografię z baśni o Czerwonym Kapturku oraz Jasiu i magicznej fasoli. Zabawka ma jeszcze jedną przewagę nad Foldem - jest już dostępna w sprzedaży i można kupić ją za 320 zł. A jeśli ktoś mimo wszystko woli bawić się elektronicznymi gadżetami i może pozwolić sobie na wydanie 2000 € na elastycznego smartfona, musi uzbroić się w odrobinę cierpliwości. Samsung Galaxy Fold zadebiutuje najprawdopodobniej w drugim kwartale tego roku. który pojawi się w dystrybucji w połowie roku.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj