Galaxy Fold według LEGO: 5 cali czystej, nieograniczonej rozrywki

Pojawienie się Samsunga Galaxy Fold wyzwoliło w marketingowcach pokłady kreatywności. Pracownicy LEGO w zabawny sposób nawiązali do składanego smartfona od koreańskiego producenta.

Pojawienie się Samsunga Galaxy Fold wyzwoliło w marketingowcach pokłady kreatywności. Pracownicy LEGO w zabawny sposób nawiązali do składanego smartfona od koreańskiego producenta.

Emil Borzechowski

Emil Borzechowski

Tagi:  Galaxy Fold 

Kiedy podczas konferencji UNPACKED poświęconej smartfonom z linii S10 Samsung zaprezentował elastycznego Galaxy Folda, rozpoczęła się nowa era na rynku smartfonowym. Niemal mityczny telefon w końcu ujrzał światło dzienne, a według Koreańczyków jest tak innowacyjny, że zrewolucjonizuje całą branżę mobilną. Na fali popularności tego sprzętu postanowili wybić się marketingowcy LEGO, którzy w kreatywny sposób nawiązali do Folda w reklamie zestawu Wyskakująca książka.

Trzeba przyznać, że LEGO doskonale wpisało się w kampanię promocyjną nowego urządzenia od Samsunga, a sparodiowana reklama jest elegancka i błyskotliwa:

Firma porównuje nowy zestaw do Galaxy Folda, przekonując nas, że dzieci bardziej ucieszą się z klocków niż nowego smartfona. Wyskakująca książka jest zauważalnie większa od elastycznego telefonu, ma 5-calową okładkę i rozkłada się w 11-calową opowieść. Z kolei gadżet od Samsunga ma tylko 4,6-calowy przedni wyświetlacz oraz 7,3-calowy główny. Klockami można także bawić się niemal bez końca, gdyż "nigdy nie rozładuje im się bateria". Pierwsza książka rozkładanka od LEGO pozwoli odtworzyć scenografię z baśni o Czerwonym Kapturku oraz Jasiu i magicznej fasoli.

Zabawka ma jeszcze jedną przewagę nad Foldem - jest już dostępna w sprzedaży i można kupić ją za 320 zł. A jeśli ktoś mimo wszystko woli bawić się elektronicznymi gadżetami i może pozwolić sobie na wydanie 2000 € na elastycznego smartfona, musi uzbroić się w odrobinę cierpliwości. Samsung Galaxy Fold zadebiutuje najprawdopodobniej w drugim kwartale tego roku. który pojawi się w dystrybucji w połowie roku.

Źródło: The Verge / Zdjęcie: Twitter, LEGO

Co o tym sądzisz?

Wkrótce dokonamy migracji systemu komentarzy. Nowy system komentarzy pozwoli nam m.in. rozwinąć funkcje, których nie możemy uzyskać w Disqus, zwiększy bezpieczeństwo strony i przyspieszy czas jej ładowania. W związku z tym wymagana jest Państwa zgoda na przeniesienie Państwa komentarzy do nowego systemu i powiązania go z Państwa kontem w serwisie naEKRANIE.pl. Prosimy o zalogowanie się na wszystkie konta disqus, z których Państwo korzystacie i powiązanie ich z naszym serwisem. W przypadku braku udzielenia tejże zgody, Państwa komentarze w dniu uruchomienia nowego systemu komentarzy przejdą proces zmiany na anonimowe. Proszę kliknąć tutaj, aby wyrazić zgodę i powiązać to konto.

Jeżeli posiadasz oddzielne konto w serwisie disqus kliknij tutaj, aby je powiązać

UWAGA: Ten komunikat będzie się pojawiał aż do momentu uruchomienia systemu nowych komentarzy niezależnie od tego czy wykonasz powyższe instrukcje czy nie.

Porównywarka VOD Nowość Repertuar kin Program TV