Twórcy jednego z najlepszych tytułów ubiegłego roku, gry God of War, poważnie rozważali wydanie fabularnego rozszerzenia do gry. Mówił o tym Cory Barlog, reżyser gry, który gościł w programie  Kinda Funny na platformie YouTube. Pomysł był, ale z pewnych względów nie został zrealizowany. Jak podaje reżyser - był zbyt ambitny i to stanowiło główną przyczynę zaniechania prac nad rozszerzeniem.
Miałem naprawdę ciekawy pomysł na DLC. Żałuję, że plany nie wyszły, bo chciałbym to zrobić. To było jednak zbyt ambitne. Skończyłoby się na tym, że dodatek byłby odrębną grą. Wszyscy mówili mi, zresztą chyba słusznie: „Człowieku, to szaleństwo. To nie jest DLC, to trochę za duże” - tłumaczył Barlog.
Reżyser ostatniego God of War zapytany o to, do czego mógłby przyrównać dodatek, którym chciał się zająć, wskazał że byłoby to coś rzędu wielkości dodatku Left Behind do The Last of Us czy nawet jeszcze większego Uncharted: The Lost Legacy. Płakać nad tym, że Kratos nie otrzymał dodatku jednak nie należy. Z pewnością pomysły Barloga i pozostałych pracowników Santa Monica Studios w pewnym zakresie zostaną wykorzystane w sequelu gry, który prędzej lub później z pewnością powstanie.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj