Ubisoft, powołując się na dane GFK Chart-Track, poinformował, że gra Tom Clancy's The Division, to najchętniej kupowana nowa marka w branży wideo.
Gra
Destiny stworzona przez firmę Bungie i Activision musi uznać wyższość wydanej w ubiegłym tygodniu gry
Tom Clancy's The Division od Ubisoftu. Wydawca poinformował, że najnowsza produkcja studia tylko w 5 dni od dnia premiery sprzedała się tak wyśmienicie, że wygenerowała 330 mln dolarów przychodu na całym świecie.
Oczywiście wydawca nie podał dokładnych informacji na temat liczby sprzedanych egzemplarzy. Wiemy natomiast, że przychód był liczony ze sprzedaży gry na PC, PlayStation 4 i Xbox One na fizycznym nośniku i w edycji cyfrowej.
Czytaj także: Metro 2033 Głuchowskiego zostanie zekranizowane
Tym samym gra Ubisoftu w okresie 5 dni od premiery zarobiła 5 mln więcej, niż tytuł Activision, który w analogicznym okresie od dnia ukazania się globalnie zarobił 325 mln dolarów.
Tom Clancy's The Division ustanowiło także kilka innych mniejszych rekordów. Tytuł ten miał najlepszy debiut nowej marki Ubisoftu oraz gra pobiła 11-letni rekord sprzedaży gry wydanej w 1. kwartale roku na Wyspach Brytyjskich. Poprzedni, ustalony w 2005 roku, należał do
Gran Turismo 4.
Nowa marka Ubisoftu ukazała się na rynku 8 marca.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h