Studio Valve nie poddało się naciskom graczy, którzy od lat upominają się o stworzenie Half-Life’a 3. Firma nie porzuciła jednak tego cenionego uniwersum i postanowiła wykorzystać je do promocji wirtualnej rzeczywistości. Half-Life: Alyx ma być tą grą, która wprowadzi VR na salony i zachęci szerokie grono odbiorców do zainteresowania się tą technologią. Siła marki okazała się większa, niż podejrzewano. Kiedy przedstawiciele studia ogłosili, że nową grę otrzymają wszyscy klienci, którzy kupią urządzenia z linii Valve Index, gogle rozeszły się na pniu i dziś nie można ich kupić za pośrednictwem Steama. Platforma realizuje nowe zamówienia z kilkutygodniowym opóźnieniem. Taka forma promocji sprzętu przypadła do gustu firmie HTC, która postanowiła zorganizować we współpracy z Valve podobną akcję. Zestawy HTC Vive Cosmos Elite, które zadebiutowały na polskim rynku 18 marca, będą sprzedawane w pakiecie z najnowszą grą z uniwersum Half-Life’a.
Half-Life: Alyx przesuwa granice tego, co oznacza gra w pełnej imersji. Oszałamiające doświadczenia VR, poczucie niebezpieczeństwa, elektryzującego napięcia podczas walki w pojedynkach na śmierć i życie. Jestem podekscytowany, że użytkownicy VIVE Cosmos Elite będą mogli doświadczyć tych niesamowitych emocji – powiedział Graham Wheeler dyrektor generalny HTC Europe.
W skład zestawu HTC Vive Cosmos Elite wchodzą gogle Vive Cosmos o łącznej rozdzielczości 2880 x 1700 pikseli, w pudełku znajdziemy też przedni panele śledzenia położenia gracza przy pomocy latarni zewnętrznych, dwie stacje SteamVR oraz dwa kontrolery ruchu Vive. Sprzęt dostępny jest w cenie 4299 zł.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj