W serialu Halo na podstawie popularnej serii zapoczątkowanej przez studio Bungie i kontynuowanej przez 343 Industries, nie brak postaci znanych z gier. Jedną z nich jest Cortana, sztuczna inteligencja i towarzyszka Master Chiefa. Jej design różni się jednak od pierwowzoru, co spotkało się z krytyką wśród niektórych fanów. Teraz twórcy postanowili odnieść się do tych zmian. Na ten temat wypowiedziała się Kiki Wolfkill ze studia 343 Industries i w rozmowie z serwisem GamesRadar+ przypomniała, że nie ma jednego słusznego wyglądu Cortany, bo i w grach na przestrzeni lat pojawiały się pewne różnice.
To zabawne, ponieważ zmieniamy jej design w każdej grze. Wiele z tych zmian napędzanych jest technologią. Wiele z tych zmian wynika z postępu i przechodzenia przez kolejne generacje, bo mamy dostęp do lepszej grafiki, technologii, większej liczby pikseli czy efektów. Zawsze chodzi o dostosowani Cortany do otoczenia. W tej sytuacji główna różnica jest taka, że ona musi wydawać się realna. I nie chodzi mi o to, że jak prawdziwy człowiek. Musi wyglądać jak prawdziwa sztuczna inteligencja, hologram, postać, z którą prawdziwi ludzie będą wchodzić w interakcję.
Na temat różnic między Cortaną w grach i serialu wypowiedziała się też Jen Taylor, aktorka która od lat wciela się w tę postać.
Ma inne cele niż Cortana, którą znamy od 20 lat. To naprawdę ciekawe, mam okazję robić nieco inne rzeczy. 
Serial Halo zadebiutuje w Stanach Zjednoczonych już 24 marca na platformie Paramount+.
fot. materiały prasowe
+11 więcej
Jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co istotne w popkulturze.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj