Oczekujemy istotnych przemian wraz z uruchomieniem naszej połączonej usługi i poszerzeniem globalnego zasięgu. W związku z tym z radością ogłaszamy, że przesunęliśmy premierę w USA z lata na wiosnę 2023 roku. Pracowaliśmy na to naprawdę ciężko. Możemy udostępnić tę usługę konsumentom na całym świecie i jednocześnie sprawić, by działała ona na pełnych obrotach.
Wiele wskazuje jednak na to, że połączenie HBO Max i Discovery+ będzie dostępne dla Amerykanów w wyższej cenie - taki obrót spraw sugeruje odpowiedzialny w Warner Bros. Discovery za kwestie streamingowe i gier Jean-Briac Perrette. Zwraca on uwagę, że począwszy od swojej premiery w maju 2020 roku HBO Max, w przeciwieństwie do innych gigantów VOD, nie zwiększyło swojej ceny, a Amerykanie mogli z niego korzystać za 14,99 USD miesięcznie (wersja bez reklam) bądź, począwszy od czerwca zeszłego roku, za 9,99 USD miesięcznie (wersja z reklamami). Przypomina również o ogarniającej światową gospodarkę recesji.
Co więcej, Perrette nie wyklucza, że w nowym serwisie w wersji z reklamami ich liczba zostanie zwiększona - i to dwukrotnie. Decydent zauważa bowiem, że jak do tej pory klienci HBO Max oglądali 2-3 minuty treści reklamowych na godzinę, podobnie jak korzystający z Discovery+; w jego ocenie te treści siłą rzeczy musiałyby zostać zespolone, co wpisywałoby się w nową strategię cenową firmy Warner Bros. Discovery, dążącej do maksymalizacji relatywnie niskich przychodów z reklam.
Według wstępnych planów połączenie HBO Max i Discovery+ zadebiutuje w Europie na początku 2024 roku.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj