Obecnie trwa prawdziwa wojna platform streamingowych. Tak naprawdę każda duża, szanująca się spółka medialna ma dziś swój serwis. Duża oferta własnych projektów oryginalnych jest ważnym czynnikiem, który przyciąga subskrybentów. Jak się jednak okazuje sporo z nich nie zostaje na stałe.
Według nowych danych firmy pomiarowej Antenna około połowa osób, które zapisały się jako subskrybenci HBO Max w USA w dniach po wydaniu filmu Wonder Woman 1984, zniknęła w ciągu sześciu miesięcy (31 procent z nich zniknęło w ciągu miesiąca). Ta sama strata po sześciu miesiącach dotyczy Disney+ i premiery musicalu Hamilton, a także Apple TV+ i filmu platformy o II wojnie światowej pod tytułem Misja Greyhound z udziałem Toma Hanksa.
Antenna kompiluje codzienne rejestracje subskrybentów, agregując dane pochodzące z aplikacji innych firm, które pomagają użytkownikom zarządzać ich e-mailami i/lub budżetami miesięcznymi. Aplikacje mogą wykrywać rejestrację lub anulowanie poprzez transakcje lub rzeczywiste e-maile dotyczące statusu subskrypcji. Firma ma próbkę liczącą pięć milionów użytkowników w USA. Wykorzystuje tę bazę do szerszego oszacowania zachowania.
Jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co istotne w popkulturze