[video-browser playlist="648872" suggest=""]Gra w wydaniu na PC będzie się nieco różniła od jej odpowiednika na PlayStation 4. Przede wszystkim tym, że pecetowa odsłona "Hellblade" będzie obsługiwała rozdzielczość 4K i modyfikacje tworzone przez graczy, czego w wydaniu na PS4 nie zobaczymy.
Tameem Antoniades z Ninja Theory wydaje się być zadowolony z faktu, że produkcja trafi też na inne platformy:
- [...]Przy tym projekcie próbujemy znaleźć rozwiązania lepsze, niż te znane z konsolowych gier AAA. Konsole podążają drogą pecetów, ale są lata do tyłu w stosunku choćby do tego, na co pozwala Steam. Jeśli chcielibyśmy odpalić otwarte testy wersji beta, na konsoli byłoby to odrobinę trudniejsze niż na PC. A testy to dla nas szalenie ważna sprawa - danie graczom gry do rąk, zebranie opinii i naniesienie poprawek. Nie każdy wydawca nam na to pozwalał[...]Jako niezależne studio możemy sobie na to pozwolić.
źródło: pcgamer.com / zdjęcie główne: materiały prasowe