Tryby fotograficzne cieszą się dużą popularnością i coraz więcej twórców decyduje się na wprowadzanie ich do swoich gier. Czasami narzędzia te są dość proste, ale zdarzają się też takie przypadki, w których w ręce graczy oddano mnóstwo możliwości pozwalających na tworzenie małych dzieł sztuki. Hideo Kojima, prawdziwa legenda branży, również ma na ten temat bardzo pozytywne zdanie. Japoński deweloper przyznał na swoim Twitterze, że dostrzega w trybach fotograficznych nawet pewien aspekt edukacyjny. Zdaniem Kojimy, wiele zasad towarzyszących robieniu screenów w grach można przełożyć również na grunt klasycznej fotografii. https://twitter.com/HIDEO_KOJIMA_EN/status/1431776984757989377 Warto przypomnieć, że tryb fotograficzny pojawił się także w ostatniej grze Hideo Kojimy, czyli Death Stranding. Nie zabraknie go również w nadchodzącym, rozszerzonym wydaniu.
fot. Kojima Productions
Death Stranding: Director's Cut - premiera 24 września 2021 roku, wyłącznie na PlayStation 5. 
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj