Hideo Kojima uważa, że robienie screenów w grach może pomóc w nauce fotografii
Narzędzia umożliwiające tworzenie efektownych screenów w grach mogą sprawić, że gracze opanują podstawy fotografii - tak twierdzi Hideo Kojima.
Narzędzia umożliwiające tworzenie efektownych screenów w grach mogą sprawić, że gracze opanują podstawy fotografii - tak twierdzi Hideo Kojima.
Tryby fotograficzne cieszą się dużą popularnością i coraz więcej twórców decyduje się na wprowadzanie ich do swoich gier. Czasami narzędzia te są dość proste, ale zdarzają się też takie przypadki, w których w ręce graczy oddano mnóstwo możliwości pozwalających na tworzenie małych dzieł sztuki. Hideo Kojima, prawdziwa legenda branży, również ma na ten temat bardzo pozytywne zdanie.
Japoński deweloper przyznał na swoim Twitterze, że dostrzega w trybach fotograficznych nawet pewien aspekt edukacyjny. Zdaniem Kojimy, wiele zasad towarzyszących robieniu screenów w grach można przełożyć również na grunt klasycznej fotografii.
Warto przypomnieć, że tryb fotograficzny pojawił się także w ostatniej grze Hideo Kojimy, czyli Death Stranding. Nie zabraknie go również w nadchodzącym, rozszerzonym wydaniu.
Death Stranding: Director's Cut - premiera 24 września 2021 roku, wyłącznie na PlayStation 5.
Źródło: twitter.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat