Przede wszystkim ujawniono, że ostatni opublikowany zwiastun jest jednocześnie pierwszym, jeśli chodzi o chronologię wydarzeń w grze. To tłumaczy np. brak blizny na brzuchu głównego bohatera, w którego w grze wciela się Norman Reedus, znany m.in. z serialu The Walking Dead.

Dowiadujemy się, że istotną rolę w grze ma odgrywać motyw życia i śmierci. Jak się jednak okazuje, sama śmierć w trakcie gry nie będzie stanowić jej końca - zamiast tego ma ona stanowić istotny element rozgrywki.

Gry zaczęły się ponad 40 lat temu na automatach. Kiedy gracz ginął, gra się kończyła. Jeśli kontynuowałeś to czas się cofał do momentu przed śmiercią. Możesz ginąć tyle razy ile zechcesz, ale zawsze wracasz do momentu na chwilę przed śmiercią. To była mechanika stworzona specjalnie pod wkładanie kolejnych monet i nic od tego czasu się nie zmieniło. - wyjaśnia Kojima.

W Death Stranding ma to wyglądać jednak nieco inaczej, a podjęte przez nas decyzje i ich konsekwencje mają nie znikać po naszej śmierci i kontynuowaniu rozgrywki. Zamiast tego pozostaną one w grze.

Tak jak widzieliście w zwiastunie - pojawił się krater, który został tam po waszym powrocie. Większość gier cofnęłaby was do czasu przed powstaniem krateru. Tak więc, zależnie od gracza, wszędzie mogą być kratery [...] Śmierć nigdy nie wyciągnie cię z gry.

Istotną rolę ma odegrać także tajemniczy deszcz, który wydaje się mieć wpływ na upływ czasu, sprawiając, że rośliny rosną w ciągu kilku sekund, a ludzkie ciało błyskawicznie się starzeje.

Większość ludzi w grze jest świadoma tego deszczu, zaś Norman jest w pewien sposób unikatowy... powinienem się tu zatrzymać, ujawniam zbyt wiele. 

Kojima ponownie wspomniał o jakiejś formie trybu sieciowego - wygląda jednak na to, że zabraknie tu standardowej rozgrywki dla wielu graczy.

Jest też pewna duża część gry, o której nie mogę zbyt wiele mówić, ale z pewnością chciałbym wypróbować coś innego w trybie online.

Twórca poruszył również jeden z najbardziej tajemniczych motywów w zwiastunach, czyli pojawiających się tam noworodków - te, podobnie jak i mechaniczne ramiona, które zobaczyliśmy w ostatnim materiale z gry, mają odegrać istotną rolę w Death Stranding.

Dziecko odnosi się do mechanik gry, a także historii jako całości. 

Hideo Kojima odniósł się również do tego, co dzieje się wokół gry, a mianowicie do wszelkich teorii, tworzonych przez graczy po każdym nowym zwiastunie.

Uważam, że to dobra zabawa, naprawdę. To jedna z najbardziej unikalnych rzeczy związanych z grami, że można mieć trochę zabawy z ludźmi, zanim wypuści się grę. Są pewne rzeczy, które umieściłem tam z premedytacją, aby zacząć ten proces z graczami, ponieważ wydaje mi się, że to dobra zabawa dla wszystkich.

Data premiery Death Stranding, a także jakiekolwiek konkretne informacje na temat tej produkcji nadal pozostają tajemnicą.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj