Według ustaleń portalu Wirtualnemedia.pl, dostęp do kanałów Polsat Sport 2 i Polsat Sport 3 wykupiło aż 400 tys. abonentów największych sieci kablowych i platform cyfrowych, uwzględniając m.in. przedstawicieli tych największych: Cyfrowego Polsatu, nc+, UPC Polska, Multimedia Polska czy Vectry. Choć cennik jest zróżnicowany, pakiet telewizyjny z wszystkimi meczami Euro 2016 cieszy się olbrzymią popularnością. Nie dość, że sprzedaż ma być wyższa, niż początkowo zakładali operatorzy, to jeszcze już w tej chwili czterokrotnie przewyższa liczbę abonentów, którzy zdecydowali się nabyć pełen dostęp do siatkarskich Mistrzostw Świata w 2014 r. Operatorzy odmawiają podania oficjalnych danych w tym temacie. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl rzecznik UPC Polska, Michał Fura, stwierdził jedynie:
Niestety nie możemy podać dokładnych danych na tym etapie. Natomiast mogę powiedzieć, że oferta mistrzostw Europy 2016 w piłce nożnej cieszy się ogromnym zainteresowaniem naszych klientów, za co bardzo im dziękujemy. Dlatego, by jeszcze usprawnić zamawianie, uruchomiliśmy dodatkowy, specjalny kanał na infolinii, który pozwala na złożenie zamówienia bezpośrednio bez konieczności połączenia z konsultantem, a  także poprzez stronę www oraz bezpośrednio na dekoderze.
Czytaj także: Polsat blokuje sygnał niemieckich telewizji z Euro 2016 Kulminacja sprzedaży miała nastąpić w miniony weekend, tuż po otwarciu Euro 2016. Wynik może szokować z uwagi na fakt, jak liczne kłopoty wiążą się z korzystaniem z pakietu obejmującego kanały Polsat Sport 2 i Polsat Sport 3.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj