Wielu graczy zastanawia się nad tym, jak Spider-Man będzie działał na standardowym modelu PlayStation 4. Gra była wykorzystana do pokazania mocy PlayStation 4 Pro, a jej oprawa graficzna robi wrażenie. Twórcy postanowili więc odnieść się do całej sprawy. Czytaj także: Za kulisami Beyond Good & Evil 2. Postacie, pojazdy i drobna wpadka Studio Insomniac Games udzieliło odpowiedzi jednemu z użytkowników serwisu Twitter, który spytał o różnice w grze na dwóch modelach konsoli Sony. Odpowiedź jest prosta - mają być one podobne do tych w poprzedniej grze studia -Ratchet & Clank. W zasadzie trudno jest się temu dziwić, bowiem obie produkcje działają na silniku stworzonym przez tych deweloperów, tak więc możemy się spodziewać podobnego ich działania. Aktualnie wiemy, że gra będzie oferować rozgrywkę w rozdzielczości 1080p i 30 klatkach na sekundę na standardowym PlayStation 4 i w 4K (chociaż nie natywnym - wykorzystywana jest tutaj technika zwana temporal injection) oraz również 30 klatkach na PlayStation 4 Pro. Nieco bardziej obszerną analizę działania gry możecie znaleźć w poniższym materiale, przygotowanym przez niezawodne Digital Foundry.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj