Film Blade Runner 2049 zadebiutował w USA z rozczarowującym wynikiem 31 mln dolarów. Prawie 15 mln dolarów poniżej przedpremierowych prognoz, wiec mamy do czynienia z czymś, co kompletnie nie miało zainteresowania widzów. Sprawę komentuje Jeff Goldstein, dyrektor krajowej dystrybucji Warner Bros, która zajmowała się filmem. Goldstein twierdzi,że winą jest za długi czas trwania oraz konkurencja ze strony playoffów baseballa, które nie pozwoliły ludziom udać się do kin.
- Dobrze sobie poradziliśmy w wielkich i ważnych rynkach. Alcon i Denis zrobili niesamowity film. Grupa odbiorców była mniejsza, niż przewidywaliśmy - twierdzi Goldstein.
Eksperci twierdzą, że największą przyczyną jest fatalna promocja. Wtóruje im Max Landis, znany hollywoodzki scenarzysta. Twierdzi on, że zwiastuny nie zapowiadały tego, czego się spodziewać i nie miały w sobie nic, co by mogło przyciągnąć widzów. Uważa, że marketingowcy błędnie uznali, że wszyscy znają oryginał i wiedza o co chodzi. I to ich zgubiło.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj