W sieci pojawiły się wyniki nowego badania ujawniające, która platforma streamingowa wydaje najwięcej na reklamę.
Według badania przeprowadzonego przez MediaRadar wynika, że Amazon
zwiększył wydatki na reklamę cyfrową o ponad 300 procent w pierwszej połowie 2019 roku w porównaniu z rokiem poprzednim. W tym samym czasie Hulu zwiększyło budżet na reklamę o 75 procent, natomiast dotychczasowy lider, Netflix, zmniejszył wydatki o 60 procent. Według prezesa MediaRadar, Todda Krizelmana skok Amazon Prime Video na pierwsze miejsce można częściowo przypisać intensywnej promocji oryginalnych treści platformy.
Amazon w pierwszej połowie 2019 roku skupił się na akcjach związanych z promowaniem trzech oryginalnych produkcji. Chodzi tutaj o seriale
The Boys,
Hanna i
Dobry omen. Kampania reklamowa powiodła się, ponieważ dla przykładu niedawno koncern ogłosił, że
The Boys to jedna z najchętniej oglądanych produkcji w historii platformy.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h