Która platforma streamingowa wydaje najwięcej na reklamę? Nie, nie Netflix
W sieci pojawiły się wyniki nowego badania ujawniające, która platforma streamingowa wydaje najwięcej na reklamę.
W sieci pojawiły się wyniki nowego badania ujawniające, która platforma streamingowa wydaje najwięcej na reklamę.
Według badania przeprowadzonego przez MediaRadar wynika, że Amazon zwiększył wydatki na reklamę cyfrową o ponad 300 procent w pierwszej połowie 2019 roku w porównaniu z rokiem poprzednim. W tym samym czasie Hulu zwiększyło budżet na reklamę o 75 procent, natomiast dotychczasowy lider, Netflix, zmniejszył wydatki o 60 procent. Według prezesa MediaRadar, Todda Krizelmana skok Amazon Prime Video na pierwsze miejsce można częściowo przypisać intensywnej promocji oryginalnych treści platformy.
Amazon w pierwszej połowie 2019 roku skupił się na akcjach związanych z promowaniem trzech oryginalnych produkcji. Chodzi tutaj o seriale The Boys, Hanna i Dobry omen. Kampania reklamowa powiodła się, ponieważ dla przykładu niedawno koncern ogłosił, że The Boys to jedna z najchętniej oglądanych produkcji w historii platformy.
Źródło: comicbook.com/zdjęcie główne: Screen Rant
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat