Która platforma streamingowa wydaje najwięcej na reklamę? Nie, nie Netflix

W sieci pojawiły się wyniki nowego badania ujawniające, która platforma streamingowa wydaje najwięcej na reklamę.

W sieci pojawiły się wyniki nowego badania ujawniające, która platforma streamingowa wydaje najwięcej na reklamę.

Według badania przeprowadzonego przez MediaRadar wynika, że Amazon zwiększył wydatki na reklamę cyfrową o ponad 300 procent w pierwszej połowie 2019 roku w porównaniu z rokiem poprzednim. W tym samym czasie Hulu zwiększyło budżet na reklamę o 75 procent, natomiast dotychczasowy lider, Netflix, zmniejszył wydatki o 60 procent. Według prezesa MediaRadar, Todda Krizelmana skok Amazon Prime Video na pierwsze miejsce można częściowo przypisać intensywnej promocji oryginalnych treści platformy.

Amazon w pierwszej połowie 2019 roku skupił się na akcjach związanych z promowaniem trzech oryginalnych produkcji. Chodzi tutaj o seriale The Boys, Hanna i Dobry omen. Kampania reklamowa powiodła się, ponieważ dla przykładu niedawno koncern ogłosił, że The Boys to jedna z najchętniej oglądanych produkcji w historii platformy.

Źródło: comicbook.com/zdjęcie główne: Screen Rant

Co o tym sądzisz?

naEKRANIE Poleca

Dzisiaj urodziny obchodzą

Jimmi Simpson

Jimmi Simpson

ur. 1975, kończy 44 lat

Yasmine Al Massri

Yasmine Al Massri

ur. 1978, kończy 41 lat

Nicolette Sheridan

Nicolette Sheridan

ur. 1963, kończy 56 lat

Jena Malone

Jena Malone

ur. 1984, kończy 35 lat

Björk Guðmundsdóttir

Björk Guðmundsdóttir

ur. 1965, kończy 54 lat

Porównywarka VOD Nowość Repertuar kin Program TV