Mamy już okazję zapoznać się z najnowszym badaniem Gemius/PBI opracowanym przez portal Wirtualne Media, które dotyczy popularności serwisów VOD w Polsce. Wynika z niego, że największy wzrost oglądalności w ciągu roku zanotował Netflix.
  • Liderem pod względem zasięgu jest VoD.pl. W październiku br. miał on 4,07 mln realnych użytkowników, którzy wykonali 18,61 mln odsłon - internauta spędził w serwisie średnio 37 minut i 37 sekund.
  • Player.pl w minionym miesiącu miał 3,61 mln realnych użytkowników i aż 41,6 mln odsłon - średni czas pobytu na stronie to 3 godziny, 50 minut i 7 sekund.
  • CDA.pl w wersji premium - 2,93 mln użytkowników, 22,32 mln odsłon i 18 minut i 38 sekund czasu korzystania.
  • VoD.tvp.pl - 2,56 mln użytkowników, 38,65 mln odsłon i blisko 4 godziny spędzonego czasu na stronie przez użytkownika.
  • WP.tv - 2,19 mln użytkowników, 6,15 mln odsłon i ponad 10 minut, które internauta spędził w serwisie.
  • Ipla.tv - 2,18 mln użytkowników, 19,07 mln odsłon i 53 minuty i 30 sekund czasu korzystania.
  • Netflix - 1,2 mln użytkowników, blisko 15 mln odsłon i prawie 10 minut czasu korzystania.
  • Showmax - 969 tys. użytkowników, 15,2 mln odsłon i blisko 13 minut czasu korzystania.
  • HBOgo.pl - 522 tys. użytkowników, 3,1 mln odsłon i 6 minut i 35 sekund czasu korzystania.
  • NCplusgo.pl - 310 tys. użytkowników, 8,1 mln odsłon i prawie 31 minut czasu korzystania.
W skali roku największy wzrost zanotował Netflix - liczba użytkowników i odsłon platformy w naszym kraju wzrosły trzykrotnie, a średni czas pobytu w serwisie wydłużył się o blisko 73%. Warto jednak zwrócić uwagę, że w zeszłorocznym badaniu nie uwzględniano usługi CDA Premium.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj