Ekskluzywna dla PlayStation 4 produkcja, która dystrybuowana jest w biznesowym modelu free-to-play okazała się dużym sukcesem.
To jest uproszczona wersja newsa. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję
Deweloperzy ze studia Grasshopper Games pochwalili się wynikiem swojej najnowszej produkcji. Darmowe
Let It Die pobrano ponad milion razy w ciągu trzech tygodni od premiery. Nie ujawniono ile osób zdecydowało się na dokonanie opcjonalnych zakupów wewnątrz gry.
Czytaj także: Krowi Poziom trafił do gry World of Warcraft
Z okazji sukcesu gry, jej twórcy postanowili nagrodzić graczy dodatkowym przedmiotem. Za zalogowanie się do gry w dniach 6-8 stycznia otrzymać będzie można dodatkowy Death Metal.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Źródło: videogamer.com / fot. SIE