Let it Die z ponad milionem pobrań od dnia premiery
Ekskluzywna dla PlayStation 4 produkcja, która dystrybuowana jest w biznesowym modelu free-to-play okazała się dużym sukcesem.
Ekskluzywna dla PlayStation 4 produkcja, która dystrybuowana jest w biznesowym modelu free-to-play okazała się dużym sukcesem.
Deweloperzy ze studia Grasshopper Games pochwalili się wynikiem swojej najnowszej produkcji. Darmowe Let It Die pobrano ponad milion razy w ciągu trzech tygodni od premiery. Nie ujawniono ile osób zdecydowało się na dokonanie opcjonalnych zakupów wewnątrz gry.
Czytaj także: Krowi Poziom trafił do gry World of Warcraft
Z okazji sukcesu gry, jej twórcy postanowili nagrodzić graczy dodatkowym przedmiotem. Za zalogowanie się do gry w dniach 6-8 stycznia otrzymać będzie można dodatkowy Death Metal.
Źródło: videogamer.com / fot. SIE
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat