Umowa pomiędzy Facebookiem a Fox Sports wejdzie w życie we wrześniu 2017 roku wraz ze startem nowego sezonu piłkarskiego w Lidze Mistrzów. Na jej mocy Amerykanie będą mogli na żywo na Facebooku obejrzeć po 2 mecze pod rząd z fazy grupowej w każdej kolejce, co oznacza, że będzie to łącznie 16 spotkań. Poza tym będzie także emisja czterech meczów ćwierćfinałowych. Nie ujawniono szczegółów finansowych porozumienia pomiędzy obydwiema firmami. Mecze, które będą dostępne na Facebooku, nie zostaną wyemitowane w Fox Sports. Nie jest to pierwsza umowa Facebooka na emisję piłki nożnej. Na początku 2017 roku podpisali oni kontrakt z Univision Communications na transmisję meczów ligi meksykańskiej oraz amerykańskiej MLS.
- Facebook ma jedną z największych grup fanów piłki nożnej w sieci. Dzięki tej umowie Liga Mistrzów zostanie udostępniona fanom, którzy normalnie nie włączyliby meczu w telewizji - mówi David Nathanson z Fox Sports.
Na razie nie ma planów emisji Ligi Mistrzów na Facebooku w Polsce. A czy Wy oglądalibyście w takiej formie? Zagłosujcie w ankiecie.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj