Portal Hollywood Reporter opublikował specjalny raport na temat serialu komediowego Marvel’s New Warriors. Szczególne zainteresowanie internautów wzbudziła przede wszystkim wzmianka o tym, jakoby Marvel mógł sprzedawać swoje seriale jedynie stacjom telewizyjnym i serwisom, które należą do studia Disney. Wykluczałoby to więc dalszą współpracę Domu Pomysłów i Netflixa - oczywiście z wyjątkiem produkcji superbohaterskich, które obie firmy stworzyły do tej pory. Co więcej, Marvel ma żądać, by jakakolwiek stacja decydująca się na emisję serii należącej do firmy z góry podpisywała zobowiązanie do wyświetlania dwóch pełnych sezonów. AKTUALIZACJA: Włodarze Marvela w piśmie skierowanym do Hollywood Reporter twierdzą, że portal jest nieprecyzyjny w kwestii informacji o sprzedawaniu seriali wyłącznie serwisom należącym do Disneya (sprawa telewizji wydaje się więc zamknięta). Nie wyjaśniono jednak, co w tym przypadku miałoby znaczyć słowo "nieprecyzyjny". Hollywood Reporter zwraca uwagę, że szczególne znaczenie w kontekście dalszych telewizyjnych planów Domu Pomysłów ma serial Marvel’s New Warriors. Nazywa się go "telewizją Marvela w wersji 2.0". Plan jest bowiem taki, aby produkcja otwierała drzwi do stworzenia rozmaitych spin-offów z różnymi bohaterami. Już wcześniej twórcy serii deklarowali, że będzie ona "pełna postaci, które mogłyby otrzymać własną historię". Spekuluje się, że ewentualne spin-offy miałyby trafiać przede wszystkim do stacji ABC i na platformę Hulu. Wśród pomysłów na nie wymienia się historie związane z drużynami Young Avengers, Great Lakes Avengers, a także Miss America, znaną również jako America Chavez. Marvel’s New Warriors ma zadebiutować na antenie w przyszłym roku - przynajmniej takie są plany, gdyż niedawno z emisji produkcji wycofała się stacja Freeform Network.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj