Metro: Exodus trafiło na okładkę najnowszego wydania magazynu Game Informer. Autorzy poświęcają grze kilka stron, co przekłada się na nowe informacje dotyczące produkcji. Niestety, data premiery ciągle pozostaje tajemnicą.
Już wiemy, że
Metro: Exodus nie
będzie małą grą, ale nowe wydanie Game Informera zdradza ogrom lokacji. Najobszerniejszy terytorialnie obszar gry będzie zamykał się w kwadracie o rozmiarach 2000 na 2000 m, podczas gdy największy obszar w
Metro: Last Light miał powierzchnię 111 na 200 metrów.
Nie tylko lokacje ulegną powiększeniu, ale także samo podejście do rozgrywki. W grze zobaczymy niespotykanych wcześniej przeciwników, którzy występują tylko na wybranych terenach i o konkretnych porach dnia i nocy. Do walki z przeciwnikami Artem będzie mógł korzystać z różnorodnego arsenału, który poprzez dodatki, będzie można modyfikować.
Ciekawie zapowiada się odkładanie broni, kiedy chcemy uniknąć starcia i pokazać innym, że nie mamy złych zamiarów. To jednak nie musi odnieść pożądanego przez gracza efektu. Przeciwnik np. zamiast również postąpić podobnie, może szansę wykorzystać i rzucić się na postać kierowaną przez gracza.
W
Metro: Exodus znajdziemy opcjonalne misje poboczne, za których wykonanie otrzymamy punkty moralności i przedmioty.
W kwestii technicznej gra na konsoli Xbox One X ma wyświetlać obraz w jakości 4K i korzystać z HDR-u.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h