Żyjemy w bezprecedensowych czasach. Pandemia COVID-19 wpłynęła na życie ludzi z całego świata i zmieniła nasze podejście do codzienności. Nieustannie zadajemy sobie w Microsofcie pytanie o to, jak możemy wesprzeć ludzi w tym wymagającym czasie. Dla mnie najważniejsze jest to, abyśmy zrozumieli, że razem to przeżyjemy i wyciągniemy z tego lekcję.
Wspominałem już, że wierzę w unikalną moc gier do zbliżania ludzi, zabawiania, inspirowania i ułatwiania nawiązywania kontaktów. I w tych wyjątkowych okolicznościach moja wiara w to wszystko pogłębiła się. Wiele osób przyłącza się do gry, aby utrzymać kontakt ze swoimi znajomymi podczas separacji ze społeczeństwem. A my dostrzegamy bezprecedensowe zapotrzebowani na gry ze strony naszych klientów.
Materiały edukacyjne dostępne będą za darmo do 30 czerwca 2020 roku. Spencer przypomniał przy okazji o szeregu rozwiązań, które usprawnią kontrolowanie poczynań dzieci w internecie. W ramach narzędzi kontroli rodzicielskiej firma pozwala śledzić czas spędzany przed ekranem, odfiltrowywać niepożądane treści czy kontrolować wydatki najmłodszych w cyfrowym świecie.
Microsoft będzie także na bieżąco monitorować przepustowość łącz, aby zoptymalizować pracę serwerów do bieżącego obciążenia infrastruktury sieciowej. Oznacza to, że posiadacze konsol Xbox mogą odczuć czasowe spowolnienie w pobieraniu nowych gier w godzinach największego ruchu w internecie. Podobne zmiany w świadczeniu usług dla graczy wdrożył główny konkurent Microsoftu z branży gamingowej, firma Sony.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj