Fanowskie modyfikacje do Fallout 4 miały pojawić się na konsolach już na przełomie maja i czerwca, jednak póki co plan ten udało się wcielić w życie jedynie połowicznie. Okazało się, że wprowadzenie modów na PlayStation 4 jest nieco bardziej problematyczne niż to pierwotnie zakładano. Na oficjalnym profilu firmy Bethesda na Twitterze pojawiła się informacja odnośnie zaistniałej sytuacji, jednak zabrakło choćby przybliżonej daty debiutu modyfikacji na konsoli Sony. Czytaj także: Gra Fallout 4 w wersjach na konsole będzie wspierana przez mody Podstawowym problemem wydaje się być limit rozmiaru modów na PlayStation 4, który wynosi 900 MB (konsola konkurencji umożliwia korzystanie z plików o rozmiarach do 2 GB). Przeszkodą są też inne, mniejsze problemy techniczne - jakość tekstur i format plików audio. Deweloperzy wraz z Sony pracują nad poradzeniem sobie z tymi niedogodnościami, a nowe informacje mamy otrzymywać na bieżąco.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj